Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
Εικονοθήκη


Εσωτερικοι σύνδεσμοι

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Αγκυροβολιο Βατικα
MarineTraffic.com
counter

 2017
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ημερολόγιο Ημερολόγιο

Gold Life/Gaia Group
Gold Life/Gaia Group

Εμπαιγμός η απάντηση Παπουτσή.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Εμπαιγμός η απάντηση Παπουτσή.

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Σεπ 26 2011, 21:12

Απάντησε τελικά ο υπουργός Παπουτσής στην ερώτηση των βουλευτών
Αποστολάτου και Γρηγοράκουν σχετικά με τις αγκυροβολίες και τους
ανεφοδιασμούς των πλοίων στον όρμο των Βατίκων.
Μία απάντηση η οποία είναι σχεδόν επανάληψη προηγούμενης απάντησης σε παρόμοια ερώτηση.
Απάντηση η οποία εμπαίζει την νοημοσύνη των Βατικιωτών, ξεχνώντας ή μη γνωρίζοντας
ο κ, υπουργός πως δεν απευθύνεται σε βοσκούς αλλά σε μία περιοχή «ναυτομάνα» με χιλιάδες
ναυτικούς και εκατοντάδα πλοιάρχων που μπορούν εύκολα να ξεχωρίσουν τα ψεύδη των απαντήσεων
του υπουργού, που σε τελευταία ανάλυση εκθέτουν τον ίδιο.

Μας απαντά ο υπουργός του Σαμίνα πως στον όρμο γίνονται αφίξεις πλοίων
IN TRANZIT για παραλαβή εφοδίων, αλλαγή πληρωμάτων κ.λ.π..
Επικαλείται δε τα άρθρα του Γενικού Κανονισμού Λιμένα Νεάπολης,
Επίσης πως με απόφαση του Λιμενάρχη Νεάπολης η αγκυροβολία των πλοίων που εκτελούν λεμβουχικές
εργασίες γίνεται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2 ν,μ από τις ακτές, και πως η in transit παραμονή των
πλοίων δεν υπερβαίνει το 24ωρο.
Τι δεν μας λέει ο κ. υπουργός.
Ότι για την διενέργεια τέτοιων δραστηριοτήτων εκτός από το Γενικό Κανονισμό Λιμένα απαιτείται και Ειδικός
Κανονισμός που θα πρέπει να
περιλαμβάνει ρυθμίσεις σχετικές με τις προϋποθέσεις και τους όρους αγκυροβολίας πλοίων, οι οποίες να
προνοούν για την προστασία του περιβάλλοντος του θαλάσσιου χώρου και της γειτονικής χερσαίας ζώνης
(η οποία σημειωτέον είναι ζώνη NATURA, με τον υδροβιότοπο Στρογγύλη, και την αρχαιότερη καταβυθισμένη
πολιτεία το Παυλοπέτρι).
Αυτό αποτελεί ήδη δεδικασμένο με την αριθ. 1081/2007 Τμήμα Δ απόφαση του ΣτΕ που εκδίκασε την υπόθεση
της Πάχης αποφασίζοντας πως εκτός από το Γενικό Κανονισμό του Λιμένα Ελευσίνας απαιτείτο και Ειδικός
Κανονισμός ο οποίος να προνοεί και να ρυθμίζει τα ανωτέρω.
Δεν υπάρχει Ειδικός Κανονισμός ( όχι πως τους είναι και δύσκολο να τον καταρτίσουν) και η όλη δραστηριότητα
που ασκείται είναι παντελώς παράνομη.
Δεν μας λέει ο κ. υπουργός πως στον ίδιο προβλήτα (Νεάπολης) την ίδια στιγμή το πλοίο της γραμμής
(ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ) αποεπιβιβάζει επιβάτες και οχήματα, παράλληλα οι γερανοί φορτώνουν σαμπανιές τις
λάντζες χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας για εργαζόμενους, επιβάτες, και επισκέπτες, ενώ στον ίδιο
θαλάσσιο χώρο οι λουόμενοι κάνουν το μπάνιο τους και πολλές φορές το πλοίο προσεγγίζοντας σφυρίζει
για να απομακρυνθούν οι κολυμβητές και να προσδέσει.
Αλήθεια τι προβλέπουν τα άρθρα του Γενικού Κανονισμού Λιμένα για αυτά κ. υπουργέ, και σε ποια
ευρωπαϊκή χώρα συμβαίνει αυτό;

Επίσης δεν μας λέει τίποτα ο κ. υπουργός για τα συνεργεία επισκευών που κάθε τόσο γεμίζουν τα
ξενοδοχεία της πόλης, για τις επισκευαστικές εργασίες που γίνονται, τους υφαλοκαθαρισμούς, και
τις πετρελαιύσεις.




Όπως δεν μας λέει τίποτα και για τις πολυήμερες in transit παραμονές των πλοίων που μάλιστα
δηλώνουν άλλον λιμένα προορισμού.
Ούτε μας λέει για το ITAL BIANCA που χειμώνα καιρό για 2 εβδομάδες έμεινε στον όρμο χωρίς μηχανή
και αφού τα επισκευαστικά συνεργεία δεν μπόρεσαν να την επισκευάσουν, ρυμουλκήθηκε μέχρι το Ικόνιο.

Μας διαβεβαιώνει πως με απόφαση του Λιμενάρχη η αγκυροβολία των πλοίων γίνεται σε απόσταση
μεγαλύτερη από τα 2 ν,μ. Και εδώ γελάει κάθε πικραμένος Βατικιώτης που καθημερινά βλέπει τα πλοία
σε απόσταση μόλις λίγων εκατοντάδων μέτρων από τις ακτές ή τον προβλήτα.




Όχι μόνο οι καπεταναίοι αλλά και έναν ναύτης μπορεί να βάλει το κουμπάσο στο χάρτη και να
διαπιστώσει ότι το μεγαλύτερο άνοιγμα του όρμου είναι μικρότερο από 4 ν,μ (3,8 ν.μ) και πως
αντικειμενικά όπου και να σταθεί ένα πλοίο δεν μπορεί να απέχει 2 ν,μ από τις ακτές.
Γνωρίζει ο κ. υπουργός για το καθεστώς τρομοκρατίας που προσπαθεί να επιβάλει ο Λιμενάρχης
(που είναι και ντόπιος) σε όσους επιχειρούν να φωτογραφίσουν παράνομες δραστηριότητες
επικαλούμενος τον Γενικό Κανονισμό Λιμένα ότι το απαγορεύει. Αλλά δεν το απαγορεύει στους
εκατοντάδες καθημερινά επιβάτες που φωτογραφίζουν και φωτογραφίζονται στον προβλήτα.
Τελικά πότε και για ποίους ισχύει ο νόμος; Πότε τον εφαρμόζουν και πότε όχι; και με τι κριτήρια;
Και εν πάσει περιπτώσει τι φοβούνται από τις φωτογραφίες Λιμενάρχης, πράκτορες και λαντζέρηδες;
Με ποια λογική καλείται στο Λιμεναρχείο εκδότης τοπικής εφημερίδας γιατί φωτογράφισε; με ποιο
δικαίωμα ζητείται ο έλεγχος του κινητού(αποθήκη προσωπικών δεδομένων) ιδιοκτήτη ραδιοσταθμού,
στην υποψία ότι φωτογράφιζε.
Μήπως οι ανοχές σας κ. υπουργέ μας γυρίζουν σε ανεπίστρεπτες εποχές, στο παρωχημένο
«προσέλθετε στην υπηρεσία δι’ υπόθεσιν σας»; και πως το υπουργείο σας προστατεύει τον
πολίτη από τον αυταρχισμό και την αλαζονεία της εξουσίας;

Ωμά και κυνικά ο κ. υπουργός μας λέει πως τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό ατύχημα.
Ίσα που έχουν περάσει 10 χρόνια από την βύθιση του τούρκικου πλοίου στον όρμο με 20 τόνους καύσιμα
και 5 βαρέλια λιπαντικά, πλέον του φορτίου, και κανένας υπουργός δεν ενδιαφέρθηκε για την
απορρύπανση του όρμου.
Στο επόμενο ατύχημα που θα γεμίσει ο όρμος μαζούτ, που θα καταστραφεί ο τόπος και τα νοικοκυριά,
θα αποζημιώσετε εσείς κύριε υπουργέ όλα αυτά τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις που ζουν από τον
τουρισμό και θα καταστραφούν;
Γιατί θα πρέπει και τα Βάτικα να γίνουν Πύλος;
Γιατί το θέμα δεν είναι απλά νομικό. Είναι κυρίως πολιτικό.
Μία περιοχή δρομολογημένη τις τελευταίες δεκαετίες στην κατεύθυνση της ήπιας τουριστικής ανάπτυξης,
με σημαντικές επενδύσεις αλλά και χρέη νοικοκυριών και επιχειρηματιών στον τομέα του τουρισμού,
απειλείται από την συγκεκριμένη δραστηριότητα με εκτροπή, περιβαλλοντική υποβάθμιση, μαρασμό και
εγκατάλειψη, προς όφελος πολύ λίγων.

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1476
Ημερομηνία εγγραφής : 21/08/2009

http://toulipagoulimyi.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Εμπαιγμός η απάντηση Παπουτσή.

Δημοσίευση από Nostos Την / Το Τρι Σεπ 27 2011, 11:29

Πέστε τα παληκάρια και μην κωλώνετε πουθενά.

Αυτός ο τόπος δεν κώλωσε σε συνταγματάρχες και στρατηγούς.


Τελικά πρέπει να διαθέτεις παιδεία για να σου εκχωρήσουν εξπυσία.
avatar
Nostos

Αριθμός μηνυμάτων : 565
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Εμπαιγμός η απάντηση Παπουτσή.

Δημοσίευση από Storm Την / Το Τετ Σεπ 28 2011, 17:52

Ωραία απάντηση..... στην απάντηση.

Αλλά ποιός θα τη λάβει υπόψη του;

Όλοι ξέρουν τι γίνεται, αλλά οι επιλογές για τον τόπο
είναι άλλες.
Και δυστυχώς φαίνεται να βοηθάνε και ντόπιοι σε αυτό,
και πρώτοι πρώτοι οι των δημοτικών πραγμάτων μετέχοντες,
που με τις σιωπές τους βοηθούν στο να παγιώνονται οι καταστάσεις.

Storm

Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Εμπαιγμός η απάντηση Παπουτσή.

Δημοσίευση από mylis Την / Το Πεμ Σεπ 29 2011, 16:32

Επιστολή Τριχείλη για την αγκυροβολία πλοίων στον όρμο των Βατίκων
Πέμπτη, 29 Σεπτέμβριος 2011 ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΛΑΚΩΝΙΑ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Με επιστολή του προς τον Λιμενάρχη Νεάπολης, ο Δήμαρχος κ. Τριχείλης Ηρακλής τοποθετείται σχετικά με το οξύ πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί όσον αφορά την ανεξέλεγκτη αγκυροβολία φορτηγών πλοίων στον όρμο των Βατίκων.
Δείτε την ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΟΜΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Ταχ. Δ/νση: Μολάοι Λακωνίας Τ.Κ 23052

τηλ. 2732-3-60526 Fax: 2732-3-60556

E-mail: monemvasia@monemvasia.grΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Μολάοι, 28/09/2011 Αριθ. Πρωτ. 22178

Προς: κ. Βατίστα Δημήτριο Λιμενάρχη Νεάπολης Δήμου Μονεμβασιάς Λακωνίας Τ.Κ 23053-Νεάπολη



Κύριε Λιμενάρχα,

Μετά από συναντήσεις και έγγραφες οχλήσεις μου σχετικά με το θέμα της αγκυροβολίας των φορτηγών πλοίων στη θαλάσσια περιοχή του κόλπου των Βατίκων, έχω λάβει ως απάντηση από την υπηρεσία σας ότι δεν απαγορεύεται η αγκυροβολία των πλοίων.Μετά από έρευνα σχετικά με το νομικό πλαίσιο της αγκυροβολίας των πλοίων σε θαλάσσια περιοχή προέκυψαν τα εξής:


Ο Κώδικας Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου στο γ ́ μέρος αυτού που φέρει το τίτλο «αστυνομία λιμένων και παραλίων» (άρθρο 136 επ. ) προσδιορίζει τις γενικές «αρμοδιότητες Διοικητικής Αστυνομίας» των λιμενικών Αρχών (άρθρο 141), ρυθμίζει συναφή θέματα σε σχέση με τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των Αρχών αυτών (άρθρα 142-155), παρέχει νομοθετική εξουσιοδότηση για την έκδοση «αστυνομικών διατάξεων» (άρθρο 156) και προβλέπει κυρώσεις κατά των παραβατών» των διατάξεων αυτών (άρθρο 157). Ειδικότερα το άρθρο 141 του Κ.Δ.Ν.Δ. ορίζει ότι «Αι Λιμενικαί Αρχαί, εν τη ενασκήσει της αστυνομικής αρμοδιότητος: α. Ρυθμίζουν την κίνησιν, την στάθμευσιν , την μεθόρμισιν και την αγκυροβολίαν, την ασφάλειαν, την υγιεινήν, καθαριότηταν και την τάξιν εν τη περιφερεία των.... β....», το άρθρο 156 του ιδίου κώδικα , όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 10 του ν. 1940/1991 ορίζει ότι: «για την άσκηση των αρμοδιοτήτων Διοικητικής Αστυνομίας των Λιμενικών Αρχών εκδίδονται αστυνομικές διατάξεις με τον τύπο των γενικών και ειδικών κανονισμών λιμένων, ως εξής: α. Οι γενικοί κανονισμοί λιμένων που ρυθμίζουν κοινά για όλες τις Λιμενικές Αρχές θέματα, εκδίδονται από τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος , εγκρίνονται από τον Yπουργό και δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ισχύουν στις περιοχές ευθύνης όλων των Λιμενικών Αρχών της Χώρας. β. Οι ειδικοί κανονισμοί λιμένων, που ρυθμίζουν τα σχετικά με τις ιδιομορφίες του κάθε λιμένα θέματα που δεν ρυθμίζονται από τον γενικό κανονισμό λιμένα, εκδίδονται από τις οικείες Λιμενικές Αρχές και μετά από γνώμη του Νομάρχη, εγκρίνονται από τον Τπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Οι ειδικοί κανονισμοί λιμένος ισχύουν μόνον στη περιοχή ευθύνης της Λιμενικής Αρχής, που τους εκδίδει.


Από τις παραπάνω διατάξεις προκύπτει ότι ο βάσει αυτών εκδιδόμενος ειδικός κανονισμός επιβάλλεται να προβλέπει και τις προϋποθέσεις και τους όρους αγκυροβολίας πλοίων στον οικείο θαλάσσιο χώρο, μη αποκειμένης της θεσπίσεως περί τούτου ρυθμίσεως στην ευχέρεια της κανονιστικώς δρώσης Διοικήσεως. Κατά τη θέσπιση δε των σχετικών κανόνων και τη διαμόρφωση του περιεχομένου της ρυθμίσεως η Διοίκηση οφείλει να λαμβάνει πρόνοια για τα συνταγματικώς προστατευόμενα έννομα αγαθά, ιδίως για το περιβάλλον, η προστασία του οποίου αποτελεί, κατά το άρθρο 24 παρ. 1 εδαφ. α ́ του Συντάγματος, «υποχρέωση του κράτους και δικαίωμα του καθενός».

Ειδικότερα, εφ όσον κατά κοινή πείρα, η αγκυροβολία πλοίων μπορεί να παραβλάπτει τα οικοσυστήματα του θαλασσίου χώρου του λιμένα και της γειτονικής παράκτιας χερσαίας ζώνης, ιδίως εάν η τελευταία έχει και οικιστικό χαρακτήρα και να παρεμποδίζει άλλες δραστηριότητες (αλιεία, κολύμβηση κ.λ.π), η εγκυμονεί κινδύνους, ο ειδικός κανονισμός λιμένα επιβάλλεται να περιλαμβάνει οπωσδήποτε και ρύθμιση αποσκοπούσα στη προστασία των οικοσυστημάτων αυτών και των λοιπών εννόμων αγαθών (ΣτΕ 3048/1980). Η ρύθμιση αυτή, μπορεί, ενδεχομένως να προβλέπει και ζώνες εντός του θαλασσίου χώρου όπου απαγορεύεται απολύτως η αγκυροβολία πλοίων. Ειδικός κανονισμός λιμένος που δεν περιλαμβάνει τέτοια ρύθμιση, είναι παράνομος. Μέχρι δε τη θέσπιση τέτοιας ρυθμίσεως, η συστηματική αγκυροβολία πλοίων στο λιμένα απαγορεύεται, τη τήρηση δε του απαγορευτικού αυτού κανόνα οφείλουν να επιβάλλουν οι λιμενικές Αρχές, λαμβάνοντας κατ ενάσκηση των αρμοδιοτήτων που τους παρέχει του άρθρο 141 Κ.Δ.Ν.Δ., τα κατάλληλα μέτρα αποτροπής η επιβάλλοντας τη διακοπή κάθε παράνομης αγκυροβολία πλοίου, με τη διατύπωση αντίστοιχου περιεχομένου διαταγών.

Tο γεγονός ότι μέχρι τώρα δεν έχει εκδοθεί ειδικός κανονισμός για θαλάσσια περιοχή, η οποία χρησιμοποιείται από πολλών ετών για την αγκυροβολία πλοίων, ουδόλως μεταβάλλει τα παραπάνω.
Ακριβής για όλα τα παραπάνω είναι η απόφαση του ΣτΕ 1081/2007 (τμήμα Δ)Κατόπιν τούτων προκύπτει ότι η αγκυροβολία των πλοίων στη θαλάσσια περιοχή των Βατίκων που είναι συστηματική, δεν είναι νόμιμη.


Για τη ρύθμιση του παραπάνω θέματος, για το οποίο απαιτείται οπωσδήποτε άμεση επίλυση, θα πρέπει είτε να προχωρήσετε στη κατάρτιση ειδικού κανονισμού λιμένος με τη σύμφωνη γνώμη του Περιφερειάρχη *διαδεχθέντος τον Νομάρχη που ορίζει ο νόμος+ που να προβλέπει απαραίτητα τις προϋποθέσεις και τους όρους αγκυροβολίας πλοίων στο παραπάνω θαλάσσιο χώρο, λαμβάνοντας υπόψιν σας τα οικοσυστήματα του θαλασσίου χώρου του λιμένα και της γειτονικής παράκτιας χερσαίας ζώνης, είτε να απαγορεύσετε την αγκυροβολία των πλοίων, ως παράνομη.


Σε περίπτωση που καταρτίσετε ειδικό κανονισμό λιμένα θα θέλαμε οπωσδήποτε τη συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή και το Λιμενικό Σαμείο, δεδομένου ότι υφίσταται ευρύτατη οικιστική περιοχή καθώς και άλλες συνιστώσες στον υποθαλάσσιο και παράκτιο χώρο, που αποτελούν έννομα αγαθά και χρήζουν προστασίας. Η ήπια τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, στην οποία αφορά το θέμα της αγκυροβολίας των πλοίων, αποτελεί όραμα και κεντρικό άξονα της Δημοτικής Αρχής .


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ

ΗΡΑΚΛΗΣ Γ. ΤΡΙΧΕΙΛΗΣ



Κοινοποίηση:

1. κ. Παπουτσή Χρήστο Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Κανελλοπούλου 4 Τ.Κ 10177 – Αθήνα.

2. κ. Σούλη Κωσταντίνο Αρχηγό Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής , Ακτή Βασιλειάδη, Τ.Κ 185 10 – Πειραιάς.

3. Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής Κλάδος Αστυνομίας και Τάξης, Διεύθυνση Γενικής Αστυνόμευσης και Κανονισμών Λιμένων Ακτή Βασιλειάδη Τ.Κ 185 10 – Πειραιάς.

4. Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής Κλάδος Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας, Διεύθυνση Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας Τ.Κ 185 10 – Πειραιάς.

5. 5η Περιφερειακή Διοίκηση Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής Τ.Κ 26223-Πάτρα.

6. Επιθεωρητή Περιφερειακής Διοίκησης Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής Δυτικής Ελλάδος και Ιονίων Νήσων, Ακτή Βασιλειάδη Τ.Κ 185 10 – Πειραιάς.

7. Λιμενικό Ταμείο Νεάπολης Δήμου Μονεμβασιάς Τ.Κ 23053-Νεάπολη.

8. Δημοτική Ενότητα Βοιών Τ.Κ 23053-Νεάπολη

9. Δημοτική Κοινότητα Νεάπολης Δήμου Μονεμβασιάς Τ.Κ 23053 – Νεάπολη.
http://www.news.935radio.gr/%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1/%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD/13445-%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%A4%CF%81%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BB%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%8C%CF%81%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%92%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%BA%CF%89%CE%BD.html

mylis

Αριθμός μηνυμάτων : 49
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης