MarineTraffic.com
+4
Storm
Nostos
Γιάννης Ψαρράκης
Admin
8 απαντήσεις
ΤΟΥΛΙΠΑ ΓΟΥΛΙΜΗ :: Φύση :: Θάλασσα
Σελίδα 7 από 8
Σελίδα 7 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Απ: MarineTraffic.com
Επιβεβαιώνεται για ακόμη μία φορά απο δημοσίευμα του
peiratikou, πως έχουμε επικράτεια Λιμεναρχείου Νεάπολης
και όλα λειτουργούν με άλλους νόμους.
http://peiratikoreportaz.blogspot.com/2011/04/blog-post_1326.html
peiratikou, πως έχουμε επικράτεια Λιμεναρχείου Νεάπολης
και όλα λειτουργούν με άλλους νόμους.
http://peiratikoreportaz.blogspot.com/2011/04/blog-post_1326.html
Απ: MarineTraffic.com
Πράσινος ο δέκτης του σταθμού στον Άγιο Νικόλα, αλλά
και πάλι τον έχει πιάσει το " μυωπικό" του.
Και έτσι δεν μπορεί να δεί δύο τεράστια πλοία που είναι
αγκυροβολημένα στον όρμο.
και πάλι τον έχει πιάσει το " μυωπικό" του.
Και έτσι δεν μπορεί να δεί δύο τεράστια πλοία που είναι
αγκυροβολημένα στον όρμο.
Απ: MarineTraffic.com
Για όσους παρακολουθούν το θέμα αγκυροβόλιο Βάτικα,
θα είχαν προσέξει το Ιταλικό πλοίο PAQUITA το οποίο καταχωρήθηκε
στον πίνακα με αριθ. 133.
Το παραπάνω πλοίο κατέπλευσε στον όρμο των Βατίκων στις
7 Μαϊου, και παρότι έμεινε αρκετές ημέρες κρατούσε κλειστό
το AIS με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό.
Έτσι αόρατο δεν έγινε αντιληπτό το πότε απέπλευσε.
Το παραπάνω πλοίο έκτοτε το βλέπουμε αγκυροβολημένο
στη Μήλο, πάντα με το AIS ανοιχτό.
Έχουμε σημειώσει και άλλες φορές πλοία που μετά απο πολυήμερες
παραμονές στον όρμο, προφανώς λόγω των αντιδράσεων της
τοπικής κοινωνίας, επιχειρείται η μεθόρμιση τους στα γειτονικά
Κύθηρα ή τη Μήλο, όπου συνεχίζουν την παραμονή τους.
θα είχαν προσέξει το Ιταλικό πλοίο PAQUITA το οποίο καταχωρήθηκε
στον πίνακα με αριθ. 133.
Το παραπάνω πλοίο κατέπλευσε στον όρμο των Βατίκων στις
7 Μαϊου, και παρότι έμεινε αρκετές ημέρες κρατούσε κλειστό
το AIS με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό.
Έτσι αόρατο δεν έγινε αντιληπτό το πότε απέπλευσε.
Το παραπάνω πλοίο έκτοτε το βλέπουμε αγκυροβολημένο
στη Μήλο, πάντα με το AIS ανοιχτό.
Έχουμε σημειώσει και άλλες φορές πλοία που μετά απο πολυήμερες
παραμονές στον όρμο, προφανώς λόγω των αντιδράσεων της
τοπικής κοινωνίας, επιχειρείται η μεθόρμιση τους στα γειτονικά
Κύθηρα ή τη Μήλο, όπου συνεχίζουν την παραμονή τους.
Απ: MarineTraffic.com
Τοπική εορτή χθές του Αγίου Πνεύματος με επισήμους και πολλούς
επισκέπτες.
Μία εντελώς διαφορετική εικόνα του όρμου και του προβλήτα.
Οι λάτζες είχαν εξαφανιστεί και στον προβλήτα βρισκόταν το πλοίο
της γραμμής (ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ) και το σκάφος του Λιμεναρχείου.
Στον όρμο βρισκόταν αγκυροβολημένο μόνο ένα πλοίο (ανεκτή κατάσταση)
και τα πανάκια απο τα σκαφάκια του ΝΟΒ.
Μία επιμελημένη εικόνα που έδειχνε ότι όσοι φωνάζουν για το πρόβλημα
των αγκυροβολιών στον όρμο, είναι μάλλον εμπαθείς και υπερβολικοί.
Και όταν οι επίσημοι και οι επισκέπτες έφυγαν και τα φώτα της δημοσιότητας
έσβησαν, επανήλθαμε στην καθημερινότητα μας και την πραγματικότητα.
Το μεσημέρι σήμερα 4 γιγάντια τάνκερς γέμιζαν τον όρμο, ενώ μέχρι
το απόγευμα είχαν προσορμίσει άλλα 2 ακόμη.
Τα AIS φυσικά κλειστά κατά τη συνήθη πρακτική Λιμεναρχείου και πρακτόρων.
επισκέπτες.
Μία εντελώς διαφορετική εικόνα του όρμου και του προβλήτα.
Οι λάτζες είχαν εξαφανιστεί και στον προβλήτα βρισκόταν το πλοίο
της γραμμής (ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ) και το σκάφος του Λιμεναρχείου.
Στον όρμο βρισκόταν αγκυροβολημένο μόνο ένα πλοίο (ανεκτή κατάσταση)
και τα πανάκια απο τα σκαφάκια του ΝΟΒ.
Μία επιμελημένη εικόνα που έδειχνε ότι όσοι φωνάζουν για το πρόβλημα
των αγκυροβολιών στον όρμο, είναι μάλλον εμπαθείς και υπερβολικοί.
Και όταν οι επίσημοι και οι επισκέπτες έφυγαν και τα φώτα της δημοσιότητας
έσβησαν, επανήλθαμε στην καθημερινότητα μας και την πραγματικότητα.
Το μεσημέρι σήμερα 4 γιγάντια τάνκερς γέμιζαν τον όρμο, ενώ μέχρι
το απόγευμα είχαν προσορμίσει άλλα 2 ακόμη.
Τα AIS φυσικά κλειστά κατά τη συνήθη πρακτική Λιμεναρχείου και πρακτόρων.
Απ: MarineTraffic.com
Μας δουλεύουν κανονικά.
Αλλά φαίνεται ότι δεν θέλει και πολλή προσπάθεια
για να μας δουλεύουν.
Αλλά φαίνεται ότι δεν θέλει και πολλή προσπάθεια
για να μας δουλεύουν.
Storm- Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009
Απ: MarineTraffic.com
Ησυχία επικρατεί τις τελευταίες μέρες στον όρμο.
Χθές μόνο εμφανίστηκαν 2 πλοία και σε λίγες ώρες έφυγαν.
Σκόπιμη τακτική; να μην προκαλούν λόγω καλοκαιριού;
Απλά σύμπτωση;
Ή κάτι τρέχει που δεν το γνωρίζουμε;
Χθές μόνο εμφανίστηκαν 2 πλοία και σε λίγες ώρες έφυγαν.
Σκόπιμη τακτική; να μην προκαλούν λόγω καλοκαιριού;
Απλά σύμπτωση;
Ή κάτι τρέχει που δεν το γνωρίζουμε;
Απ: MarineTraffic.com
Σίγουρα κάτι τρέχει.
Και οι λάτζες που άλλοτε καλοκαίρι πήγαιναν στο
Παληόκαστρο για να μην προκαλούν, τώρα παραμένουν
στην σκάλα της Νεάπολης.
Και οι λάτζες που άλλοτε καλοκαίρι πήγαιναν στο
Παληόκαστρο για να μην προκαλούν, τώρα παραμένουν
στην σκάλα της Νεάπολης.
Storm- Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009
Απ: MarineTraffic.com
Κάτι συζητείται για ρυπάνσεις που σημειώθηκαν στην περιοχή;
Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Storm- Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009
Απ: MarineTraffic.com
Τι και αν είναι Αύγουστος;
Τρώγοντας έρχεται η όρεξη, και μάλιστα
θεριεύει.
Αλλοιώς οι σκλάβοι είναι τόσο σκλάβοι όσο αυτοί
επιτρέπουν στους αφέντες.
Και μιάς και οι σκλάβοι επιτρέπουν πολύ στους αφέντες,
αν και Αύγουστος 3 τεράστια πλοία σήμερα γεμίζουν τον όρμο
ανεβάζοντας τον πήχυ του ποιοτικού τουρισμού μας σε
υψηλά επίπεδα.
Βέβαια στο traffick δεν φαίνεται κανένα.
Όμως για να λέμε και του στραβού το δίκιο αυτό δεν οφείλεται
στη συνήθη τακτική, αλλά στο γεγονός ότι ο δέκτης στον Άγιο
Νικόλα αλλά και αυτός στα Κύθηρα είναι εκτός λειτουργίας.
Τρώγοντας έρχεται η όρεξη, και μάλιστα
θεριεύει.
Αλλοιώς οι σκλάβοι είναι τόσο σκλάβοι όσο αυτοί
επιτρέπουν στους αφέντες.
Και μιάς και οι σκλάβοι επιτρέπουν πολύ στους αφέντες,
αν και Αύγουστος 3 τεράστια πλοία σήμερα γεμίζουν τον όρμο
ανεβάζοντας τον πήχυ του ποιοτικού τουρισμού μας σε
υψηλά επίπεδα.
Βέβαια στο traffick δεν φαίνεται κανένα.
Όμως για να λέμε και του στραβού το δίκιο αυτό δεν οφείλεται
στη συνήθη τακτική, αλλά στο γεγονός ότι ο δέκτης στον Άγιο
Νικόλα αλλά και αυτός στα Κύθηρα είναι εκτός λειτουργίας.
Απ: MarineTraffic.com
Για αυτό και στη Νεάπολη δεν ξέρουν που να βάλουν τους τουρίστες.
Εφόσν οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις που έχουν αντικείμενο
τον τουρισμό έχουν επιλέξει την ανοχή και τη σιωπή, τότε ας
εισπράξουν και τα ανάλογα.
Και που να έλθει ο χειμώνας!!!
Εφόσν οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις που έχουν αντικείμενο
τον τουρισμό έχουν επιλέξει την ανοχή και τη σιωπή, τότε ας
εισπράξουν και τα ανάλογα.
Και που να έλθει ο χειμώνας!!!
Nostos- Αριθμός μηνυμάτων : 565
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
Απ: MarineTraffic.com
Κρατάνε τα προσχήματα.
Αυτές τις μέρες που ο τόπος έχει κόσμο και ξένους
οι προσεγγίσεις πλοίων είναι ελάχιστες και για λίγες
ώρες.
Μετά τις 25 θα ξανάρθουμε στα παλιά μας γνώριμα.
Αυτές τις μέρες που ο τόπος έχει κόσμο και ξένους
οι προσεγγίσεις πλοίων είναι ελάχιστες και για λίγες
ώρες.
Μετά τις 25 θα ξανάρθουμε στα παλιά μας γνώριμα.
Storm- Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009
Απ: MarineTraffic.com
Χθές στο Παληόκαστρο πραγματοποιήθηκε έπειτα απο
πρωτοβουλία του Τοπικού Συμβουλίου Λαχίου συγκέντρωση
διαμαρτυρίας για το θέμα των αγκυροβολιών των πλοίων και
την χρησιμοποίηση του Παλαιοκάστρου απο τις λάτζες και τα
βυτία για πετρελαιύσεις.
Παραβρέθηκαν περίπου 60 άτομα, κυρίως Λαχιώτες, καθώς και
ο Αντιδήμαρχος Βοιών Κουτσονικολής και ο επικεφαλής της
μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Νεκτάριος Μαστορόπουλος,
συνοδευόμενος απο τον Δημοτικό Σύμβουλο Πέτρο Τσάκο καθώς και
δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης του.
Καθολική ήταν η δυσφορία και η απαίτηση των παραβρισκομένων να
σταματήσουν αυτού του είδους οι δραστηριότητες που βλάπτουν τον
τόπο και τον υποβαθμίζουν.
Τονίστηκε ότι το θέμα πέρα απο τη γραφειοκρατική του πλευρά κυρίως
είναι στην ουσία του πολιτικό και ως τέτοιο θα πρέπει να
αντιμετωπιστεί απο το σύνολο του Δημοτικού Συμβουλίου το οποίο
θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει να υπεκφεύγει και να πάρει σαφείς
θέσεις και αποφάσεις καθώς και να αναλάβει το κόστος τους.
Θα πρέπει η Δημοτική αρχή να ξεκαθαρίσει και να αποφασίσει αν θέλει
τα πλοία και τις λάτζες στον όρμο, ή αν θεωρεί ότι η δραστηριότητα τους
είναι επιζήμια για τον τόπο και πρέπει άμεσα να την απομακρύνουν.
Ιδιαίτερη επισήμανση έγινε στην εισχώρηση των συγκεκριμένων συμφερόντων
μέσα στους κόλπους της διοικούσας πλειοψηφίας του Δήμου.
Αυτό που προέκυψε και ήταν ιδιαίτερα σημαντικό και επιβεβαιώθηκε
απο την δημοτική αρχή (Αντιδήμαρχος Κουτσονικολής) ήταν πως οι
λιμενικές εγκαταστάσεις του Παλαιοκάστρου είναι παντελώς
παράνομες, και κατά συνέπεια η όλη δραστηριότητα δεν νομιμοποιείται
ασκούμενη απο παράνομες εγκαταστάσεις.
πρωτοβουλία του Τοπικού Συμβουλίου Λαχίου συγκέντρωση
διαμαρτυρίας για το θέμα των αγκυροβολιών των πλοίων και
την χρησιμοποίηση του Παλαιοκάστρου απο τις λάτζες και τα
βυτία για πετρελαιύσεις.
Παραβρέθηκαν περίπου 60 άτομα, κυρίως Λαχιώτες, καθώς και
ο Αντιδήμαρχος Βοιών Κουτσονικολής και ο επικεφαλής της
μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Νεκτάριος Μαστορόπουλος,
συνοδευόμενος απο τον Δημοτικό Σύμβουλο Πέτρο Τσάκο καθώς και
δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης του.
Καθολική ήταν η δυσφορία και η απαίτηση των παραβρισκομένων να
σταματήσουν αυτού του είδους οι δραστηριότητες που βλάπτουν τον
τόπο και τον υποβαθμίζουν.
Τονίστηκε ότι το θέμα πέρα απο τη γραφειοκρατική του πλευρά κυρίως
είναι στην ουσία του πολιτικό και ως τέτοιο θα πρέπει να
αντιμετωπιστεί απο το σύνολο του Δημοτικού Συμβουλίου το οποίο
θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει να υπεκφεύγει και να πάρει σαφείς
θέσεις και αποφάσεις καθώς και να αναλάβει το κόστος τους.
Θα πρέπει η Δημοτική αρχή να ξεκαθαρίσει και να αποφασίσει αν θέλει
τα πλοία και τις λάτζες στον όρμο, ή αν θεωρεί ότι η δραστηριότητα τους
είναι επιζήμια για τον τόπο και πρέπει άμεσα να την απομακρύνουν.
Ιδιαίτερη επισήμανση έγινε στην εισχώρηση των συγκεκριμένων συμφερόντων
μέσα στους κόλπους της διοικούσας πλειοψηφίας του Δήμου.
Αυτό που προέκυψε και ήταν ιδιαίτερα σημαντικό και επιβεβαιώθηκε
απο την δημοτική αρχή (Αντιδήμαρχος Κουτσονικολής) ήταν πως οι
λιμενικές εγκαταστάσεις του Παλαιοκάστρου είναι παντελώς
παράνομες, και κατά συνέπεια η όλη δραστηριότητα δεν νομιμοποιείται
ασκούμενη απο παράνομες εγκαταστάσεις.
΄Συνάντηση Δημάρχου - Ομοσπονδίας.
Απο συνέντευξη του Χρόνη Περιβολάρη, νομικού Συμβούλου της
Ομοσπονδίας στο ΕΛΛΑΔΑ ΤΒ, πληροφορηθήκαμε πως υπήρξε συνάντηση
του Δημάρχου κ. Ηρακλή Τριχείλη και εκπροσώπων της Ομοσπονδίας, για
θέματα αιχμής του τόπου και κυρίως για το γνωστό θέμα της αγκυροβολίας
των πλοίων στον όρμο.
Δείτε το βίντεο της συνέντευξης του ΕΛΛΑΔΑ ΤΒ.
https://www.youtube.com/user/elladatvvideos?blend=22&ob=5#p/u/12/nIUwhBZL-7o
Ομοσπονδίας στο ΕΛΛΑΔΑ ΤΒ, πληροφορηθήκαμε πως υπήρξε συνάντηση
του Δημάρχου κ. Ηρακλή Τριχείλη και εκπροσώπων της Ομοσπονδίας, για
θέματα αιχμής του τόπου και κυρίως για το γνωστό θέμα της αγκυροβολίας
των πλοίων στον όρμο.
Δείτε το βίντεο της συνέντευξης του ΕΛΛΑΔΑ ΤΒ.
https://www.youtube.com/user/elladatvvideos?blend=22&ob=5#p/u/12/nIUwhBZL-7o
Απ: MarineTraffic.com
Την είδα τη συνέντευξη και ομολογώ ότι με ανησύχησε πολύ.
Δεν γνωρίζουμε ποιές ακριβώς θέσεις ανέπτυξε η Ομοσπονδία για
το θέμα των αγκυροβολιών.
Το σημείο όμως της συνέντευξης που αναφέρεται "ότι θέλουμε
αγκυροβόλιο εκτός του όρμου και ο τόπος να κερδίζει απο αυτή
τη δραστηριότητα" είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό.
Αυτό σημαίνει παραμονή των πλοίων στα Βάτικα και βέβαια το
ερώτημα είναι που θα οριστεί αγκυροβόλιο εκτός όρμου;
Η περιοχή Σφοντύλι - Αγιάτσα - Κόρακας δεν προσφέρεται καθότι
απαγορεύονται οι αγκυροβολίες λόγω των ποντισμένων ηλεκτραγωγών
που ηλεκτροδοτούν τα Κύθηρα.
Για την Αγία Μαρίνα και το απολιθωμένο δάσος θα ήταν αδιανόητο,
όπως και για τον Σίμο.
Επομένως μιλάμε για Ασπρούδια - Κουλεδιανό πύργο - Μαραθιά.
Αν υπάρχει τέτοια άποψη και πρόθεση, είναι ότι πιο καταστροφικό
για τον τόπο.
Ξεχνούν ότι καραδοκεί η ΤΕΡΝΑ και το εργοστάσιο φυσικού αερίου,
καθώς και οι λιμενικές εγκαταστάσεις που σχεδιάζει η ΤΕΡΝΑ στα Ασπρούδια
για την μεταφορά και αποθήκευση φυσικού αερίου.
Λιμενική δραστηριότητα στην παραπάνω περιοχή ανοίγει διάπλατα τις
πόρτες για την εγκατάσταση του εργοστασίου.
Εκτός και αν εννοούν χωροθέτηση αγκυροβολίου στον Αρχάγγελο, την
Πλύτρα, ή τη Μονεμβασιά.
Δεν γνωρίζουμε ποιές ακριβώς θέσεις ανέπτυξε η Ομοσπονδία για
το θέμα των αγκυροβολιών.
Το σημείο όμως της συνέντευξης που αναφέρεται "ότι θέλουμε
αγκυροβόλιο εκτός του όρμου και ο τόπος να κερδίζει απο αυτή
τη δραστηριότητα" είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό.
Αυτό σημαίνει παραμονή των πλοίων στα Βάτικα και βέβαια το
ερώτημα είναι που θα οριστεί αγκυροβόλιο εκτός όρμου;
Η περιοχή Σφοντύλι - Αγιάτσα - Κόρακας δεν προσφέρεται καθότι
απαγορεύονται οι αγκυροβολίες λόγω των ποντισμένων ηλεκτραγωγών
που ηλεκτροδοτούν τα Κύθηρα.
Για την Αγία Μαρίνα και το απολιθωμένο δάσος θα ήταν αδιανόητο,
όπως και για τον Σίμο.
Επομένως μιλάμε για Ασπρούδια - Κουλεδιανό πύργο - Μαραθιά.
Αν υπάρχει τέτοια άποψη και πρόθεση, είναι ότι πιο καταστροφικό
για τον τόπο.
Ξεχνούν ότι καραδοκεί η ΤΕΡΝΑ και το εργοστάσιο φυσικού αερίου,
καθώς και οι λιμενικές εγκαταστάσεις που σχεδιάζει η ΤΕΡΝΑ στα Ασπρούδια
για την μεταφορά και αποθήκευση φυσικού αερίου.
Λιμενική δραστηριότητα στην παραπάνω περιοχή ανοίγει διάπλατα τις
πόρτες για την εγκατάσταση του εργοστασίου.
Εκτός και αν εννοούν χωροθέτηση αγκυροβολίου στον Αρχάγγελο, την
Πλύτρα, ή τη Μονεμβασιά.
Γιάννης Ψαρράκης- Αριθμός μηνυμάτων : 656
Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2009
Απ: MarineTraffic.com
Σωστή η επισήμανση.Λιμενική δραστηριότητα στην παραπάνω περιοχή ανοίγει διάπλατα τις
πόρτες για την εγκατάσταση του εργοστασίου.
Άκουσα χθές σε μια ραδιοφωνική εκπομπή της κ Τζανετέα ( Αντιπερειφεριάρχη Λακωνίας)
να λέει ότι το Γύθειο είναι το λιμάνι της Λακωνίας.
Αν η Λακωνία έχει συμφέρον απο αυτή την υπόθεση γιατί δεν τα
πάνε στο Γύθειο που είναι το λιμάνι της Λακωνίας;
Που και αναβαθμισμένο Λιμεναρχείο έχει, και πιο ειδικευμένο προσωπικό
και Τμήμα Αλλοδαπών και τους απαιτούμενους ελέγχους μπορεί να
κάνει καλύτερα.
Nostos- Αριθμός μηνυμάτων : 565
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
Απ: MarineTraffic.com
Τα έχουν κανονίσει καλά.
Οι άλλοι ανάπτυξη, τουρισμό, μαρίνες και τα Βάτικα χαβούζα.
Αλήθεια τι κάνουν οι Βατικιώτες δημοτικοί σύμβουλοι, ασχέτως
συνδυασμού που έχουν ενταχθεί;
Ο τόπος καθημερινά υποβαθμίζεται.
Χάθηκε ο δήμος, οι υπηρεσίες μία μία φεύγουν.
Τι κάνουν για να υπερασπιστούν τον τόπο;
Οι άλλοι ανάπτυξη, τουρισμό, μαρίνες και τα Βάτικα χαβούζα.
Αλήθεια τι κάνουν οι Βατικιώτες δημοτικοί σύμβουλοι, ασχέτως
συνδυασμού που έχουν ενταχθεί;
Ο τόπος καθημερινά υποβαθμίζεται.
Χάθηκε ο δήμος, οι υπηρεσίες μία μία φεύγουν.
Τι κάνουν για να υπερασπιστούν τον τόπο;
Storm- Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009
Απ: MarineTraffic.com
Δημοσίευμα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
Το θέμα αποκτά εθνική εμβέλεια.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=326508
Το θέμα αποκτά εθνική εμβέλεια.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=326508
Nostos- Αριθμός μηνυμάτων : 565
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
Απ: MarineTraffic.com
Αληθεύει τελικά ότι η κακοκαιρία των Φώτων πήρε απο το
μώλο αυτό το υποτυπώδες καρούλι περιορισμού της ρύπανσης
και το πέταξε στη στεριά;
Ή είναι απλώς διαδόσεις;
μώλο αυτό το υποτυπώδες καρούλι περιορισμού της ρύπανσης
και το πέταξε στη στεριά;
Ή είναι απλώς διαδόσεις;
Nostos- Αριθμός μηνυμάτων : 565
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
Απ: MarineTraffic.com
Καθόλου διαδόσεις. Αλήθεια είναι.
Αυτός είναι ο λιμένας Νεάπολης όπως θέλουν να τον
ονομάζουν.
Απόλυτα ασφαλής ακόμη και στο να κρατήσει στη θέση του
ένα υποτυπώδες εργαλείο περιορισμού ρύπανσης.
Την ίδια ώρα στον όρμο ήταν 6-7 πλοία.
Μπορεί να φανταστεί κανείς τι θα γινόταν αν είχαμε ένα ατύχημα;
Αυτός είναι ο λιμένας Νεάπολης όπως θέλουν να τον
ονομάζουν.
Απόλυτα ασφαλής ακόμη και στο να κρατήσει στη θέση του
ένα υποτυπώδες εργαλείο περιορισμού ρύπανσης.
Την ίδια ώρα στον όρμο ήταν 6-7 πλοία.
Μπορεί να φανταστεί κανείς τι θα γινόταν αν είχαμε ένα ατύχημα;
Απ: MarineTraffic.com
Το ναυάγιο του COSTA CONCORDIA θα πρέπει να μας υπενθυμίζει
πόσο εύκολο είναι το ανθρώπινο λάθος και πόσο ο τόπος μας
απειλείται σοβαρά απο ένα ατύχημα με αυτό το συνωστισμό των
πλοίων στον όρμο.
Την Κυριακή ήταν στον όρμο δύο έμφορτα γκαζάδικα και μετά ήλθε και
το κόκκινο της ARCADIA κενό φορτίου.
πόσο εύκολο είναι το ανθρώπινο λάθος και πόσο ο τόπος μας
απειλείται σοβαρά απο ένα ατύχημα με αυτό το συνωστισμό των
πλοίων στον όρμο.
Την Κυριακή ήταν στον όρμο δύο έμφορτα γκαζάδικα και μετά ήλθε και
το κόκκινο της ARCADIA κενό φορτίου.
Απ: MarineTraffic.com
Έπειτα απο το συνεχές κλείσιμο των AIS των πλοίων όταν
αυτά έμπαιναν στον όρμο των Βατίκων, το τελευταίο διάστημα
σταματήσαμε την καταγραφή των προσορμίσεων θεωρώντας
ότι τα στοιχεία που είχαν καταγραφεί ήταν επαρκή στο να
καταγράψουν την υφιστάμενη κατάσταση.
Θα συνεχίσουμε όμως την καταγραφή στο θέμα "Αγκυροβόλιο Βάτικα"
στην θεματική ενότητα "Θάλασσα", επισημαίνοντας τις όποιες
παρανομίες γίνονται αντιληπτές.
Όπως και τώρα που το σύστημα AIS εντοπίζει στον όρμο 4 πλοία
αγκυροβολημένα αλλά δεν βλέπει το τεράστιο τάνκερ SEAFAITH
το οποίο απο χθές είναι αγκυροβολημένο μόλις 8/10 του μιλίου
απο το λιμανάκι της Νεάπολης.
Το αναφερόμενο πλοίο 2 μέρες τώρα χωρίς να είναι ορατό στο AIS
εκτελεί εργασίες υποστηριζόμενες απο τις δύο εξ' Ελαφονήσου λάτζες.
Τι εργασίες εκτελούνται αλήθεια στον παραπάνω γίγαντα δύο μέρες τώρα
που χρειάζεται να υποστηριχθούν και απο δεύτερη λάτζα;
Ποίοι λόγοι υπαγορεύουν το παραπάνω πλοίο να είναι αόρατο και να κλείνει
το σύστημα ηλεκτρονικού εντοπισμού του;
Γιατί το Λιμεναρχείο Νεάπολης επιτρέπει την αγκυροβολίου του πλοίου
στα 8/10 του μιλίου ενώ ο υπουργός Παπουτσής απαντά πως τα πλοία
αγκυροβολούν σε απόσταση μεγαλύτερη των 2 μιλίων απο την ακτή;
Γιατί το Λιμεναρχείο επιτρέπει στο παραπάνω πλοίο να έχει κλειστό το AIS
ενώ αυτό αποτελεί παράβαση νομοθεσίας;
αυτά έμπαιναν στον όρμο των Βατίκων, το τελευταίο διάστημα
σταματήσαμε την καταγραφή των προσορμίσεων θεωρώντας
ότι τα στοιχεία που είχαν καταγραφεί ήταν επαρκή στο να
καταγράψουν την υφιστάμενη κατάσταση.
Θα συνεχίσουμε όμως την καταγραφή στο θέμα "Αγκυροβόλιο Βάτικα"
στην θεματική ενότητα "Θάλασσα", επισημαίνοντας τις όποιες
παρανομίες γίνονται αντιληπτές.
Όπως και τώρα που το σύστημα AIS εντοπίζει στον όρμο 4 πλοία
αγκυροβολημένα αλλά δεν βλέπει το τεράστιο τάνκερ SEAFAITH
το οποίο απο χθές είναι αγκυροβολημένο μόλις 8/10 του μιλίου
απο το λιμανάκι της Νεάπολης.
Το αναφερόμενο πλοίο 2 μέρες τώρα χωρίς να είναι ορατό στο AIS
εκτελεί εργασίες υποστηριζόμενες απο τις δύο εξ' Ελαφονήσου λάτζες.
Τι εργασίες εκτελούνται αλήθεια στον παραπάνω γίγαντα δύο μέρες τώρα
που χρειάζεται να υποστηριχθούν και απο δεύτερη λάτζα;
Ποίοι λόγοι υπαγορεύουν το παραπάνω πλοίο να είναι αόρατο και να κλείνει
το σύστημα ηλεκτρονικού εντοπισμού του;
Γιατί το Λιμεναρχείο Νεάπολης επιτρέπει την αγκυροβολίου του πλοίου
στα 8/10 του μιλίου ενώ ο υπουργός Παπουτσής απαντά πως τα πλοία
αγκυροβολούν σε απόσταση μεγαλύτερη των 2 μιλίων απο την ακτή;
Γιατί το Λιμεναρχείο επιτρέπει στο παραπάνω πλοίο να έχει κλειστό το AIS
ενώ αυτό αποτελεί παράβαση νομοθεσίας;
Απ: MarineTraffic.com
Καλά εκείνο το τάνκερ κοντεύει η πλώρη του να μπεί
στο λιμανάκι.
Δύο μίλια και κολοκύθια τούμπανα.
Η απόλυτη γελιοποίηση Υπουργού και Λιμενάρχη.
στο λιμανάκι.
Δύο μίλια και κολοκύθια τούμπανα.
Η απόλυτη γελιοποίηση Υπουργού και Λιμενάρχη.
Nostos- Αριθμός μηνυμάτων : 565
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
Απ: MarineTraffic.com
Δυνατοί βοριάδες που φθάνουν τα 9 μποφώρ σαρώνουν
σήμερα τα Βάτικα.
Η θάλασσα κυριολεκτικά βγάζει καπνούς.
σήμερα τα Βάτικα.
Η θάλασσα κυριολεκτικά βγάζει καπνούς.
Απ: MarineTraffic.com
Μάρτης γδάρτης και παλουκοκάφτης!
Storm- Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009
Σελίδα 7 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ΤΟΥΛΙΠΑ ΓΟΥΛΙΜΗ :: Φύση :: Θάλασσα
Σελίδα 7 από 8
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δευ Νοε 07 2016, 20:09 από Janthina
» Και νέο ενδημικό φυτό ανακαλύπτεται στα Βάτικα.
Δευ Νοε 07 2016, 18:04 από Admin
» Αγριολούλουδα
Κυρ Νοε 06 2016, 17:15 από Admin
» ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015
Δευ Ιαν 04 2016, 19:24 από Admin
» ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΡΙΟΙΚΟΥΣΙ ΠΟΛΛΟΙ
Δευ Ιαν 04 2016, 18:43 από Admin
» 1η Βατικιώτικη αστροβραδιά 2015
Πεμ Ιουλ 09 2015, 17:24 από Admin
» Θαλασσοπορία Καβομαλιά 2015
Πεμ Ιουλ 09 2015, 17:20 από Admin
» Πεζοπορία στο φάρο του Καβομαλιά.
Δευ Μάης 11 2015, 16:35 από Admin
» Πεζοπορία στο ρέμα "ΛΕΜΟΝΙΕΣ" Βελανιδίων.
Δευ Μάης 11 2015, 16:31 από Admin